شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

کاهش هزینه های موبایل با تماس تلفنی رایگان!!

علم و فرهنگ

تبلیغات

کاهش هزینه های موبایل با تماس تلفنی رایگان!!

  

کاهش هزینه های موبایل با تماس تلفنی رایگان!!

  همچنین امکاناتی از جمله ارسال عکس، پیام صوتی و پیام ویدئوی در لاین وجود دارد.اما ویژگی که لاین بر آن تمرکز کرده است تبدیل کردن این برنامه به فضایی برای به اشتراک گذاری لحظات و احساسات با دوستان و اقوام است.
لاین Line نام اپلیکیشنی است که به کاربران امکان می دهد از طریق اینترنت به صورت رایگان با دوستان و اقوام خود در داخل و خارج کشور تماس گرفته و برای آنها پیامک ارسال کنند.
کاهش هزینه های موبایل با تماس تلفنی رایگان اینترنتی

اگر نگران قبض پایان دوره موبایل خود هستید و به دنبال راه حل های مختلفی می گردید تا بتوانید این هزینه ها را به حداقل برسانید با دسترسی به اینترنت گزینه های زیاد و متفاوتی برای جلوگیری از افزایش هزینه ها وجود دارد.

به گزارش تلنا، احتمالا تا به حال درباره راه حلهایی مانند وایبر ، واتزاپ و یا تانگو شنیده و یا حتی آن را امتحان کرده باشید اما یکی دیگر از تجربه ها در اینگونه تماس ها اپلیکیشن لاین به عنوان یک تجربه جدید است. تنها کافی است هر دو طرف لاین را بر روی اسمارت فون خود نصب کرده باشند بنابراین می توانند هرچقدر که می خواهند و در هر ساعت از شبانه روز و از هرکجای دنیا با دوستان و آشنایان آن هم به صورت رایگان صحبت و یا پیامک متنی و تصویری ارسال کنند !!!

از دیگر ویژگی هایی که در مورد لاین می توان به آن اشاره کرد امکاناتی از جمله ارسال پیامک به صورت گروهی است.





برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.